Hieronder staat de link naar de groepsopdracht van Bedrijfseconomie in week 2.
Open snel de link om de opdracht te bekijken!
https://docs.google.com/leaf?id=0ByzpN-ZGC0gMZWE5ZDM0MzMtYmE2NC00ZGJhLTk1ZmYtMDlhNTg0OTlhM2Y2&hl=en
Welkom
Welkom op onze blog!
Wij maken een blog over Spotify.
Je kunt hier items vinden over Spotiy zelf, maar ook algemene nieuwsitems komen aan bod. Zo blijf je overal van op de hoogte en hopen wij dat je de blog met veel plezier zult lezen. Wij werken er hard aan om het jou naar je zin te maken op onze blog. Have fun!
De makers van de blog.
Wij maken een blog over Spotify.
Je kunt hier items vinden over Spotiy zelf, maar ook algemene nieuwsitems komen aan bod. Zo blijf je overal van op de hoogte en hopen wij dat je de blog met veel plezier zult lezen. Wij werken er hard aan om het jou naar je zin te maken op onze blog. Have fun!
De makers van de blog.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blogarchief
-
▼
2011
(38)
-
▼
mei
(22)
- Artikel over juridische beperkingen bij innovatie
- Innovatie bij telefoons
- Voorbeeld van een concrete innovatie
- Juridische beperking online innovatie
- Week 4, Recht
- Rotterdam stap dichter bij duurzame procestechnologie
- Video innovatie 3D printer
- KPN gebruikt persoonsgegevens
- Mag KPN abonnees extra kosten opleggen voor mobiel...
- Kind van 9 kocht credits op facebook
- Canvasmodel week 3
- 3% minder drugsbezit op middelbare scholen
- Trendspotting
- Business TV: Twitter
- Video trendspotting
- Groepsopdracht marketing management week 2
- Consumenten krijgen meer invloed
- Reclame met social media
- Businessmodel van de krant zal veranderen
- Groepsopdracht week 2 Businessmodel
- Bedrijfseconomie week 2
- Groepsopdracht trends week 2
-
▼
mei
(22)
Kosten- Opbrengstenmodel
BeantwoordenVerwijderenHet is een goed opgebouwde tekst met een sterk verhaal. Er is goed omschreven waar de kosten van Spotify uit bestaan. Ook zijn de opbrengsten goed doordacht en omschreven. Verder is er goed nagedacht over welke precieze kosten en opbrengsten er bij Spotify zijn. Goede realistische percentages.
Wel jammer dat er niet nog eens goed naar de zinsopbouw en de taalfouten is gekeken. Ook was het netter geweest om de link in de tekst door te linken en de link zelf in bijvoorbeeld de voettekst te verwerken. Verder lijkt het ons dat je de opdracht als groep maakt en niet benoemd met ik. Ook zou een verwerkte tabel beter zijn om het geheel tot zijn recht te laten komen. Natuurlijk is dit niet voor iedereen weggelegd.
Groetjes,
Tutorgroep 12 (Sky Radio)